0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. március 28.

A borászatok új marketing eszköze az okostelefon

Lehet, hogy szinte észre sem vette, de ha okos telefonja van, nagy a valószínűsége annak, hogy egyre hosszabb időt tölt a használatával, és már nem csak telefonál vagy sms-t küld, hanem az interneten böngész vele, e-mailezik, applikációkat telepít, amelyek a közlekedést, kommunikációt segítik vagy szórakoztatnak.

Hogy kit milyen mértékig szőtt körül az okos telefonja, az nagy eltéréseket mutathat, ettől függetlenül tény az, hogy napjainkban jelentős változások zajlanak le, és ma már arra a pontra jutottak el Nyugat-Európa bizonyos részén, hogy az internethasználók több időt töltenek mobiljuk előtt, mint asztali számítógépünknél, és már Magyarországon is elérte a 3,5 millió főt azon felnőttek száma, akik a mobiltelefonjukról interneteznek. (…)
 

 

Forrás: